Wednesday, October 21, 2009

hidup saya kosong?aman?gusar?sila tekan 1 on SERAMMMM.

lately ni saye tak rajin update belok.saya tatau kenape. nak cakap malas tak jugak tau encik dairi sebab saya banyak kerja.banyak sangat!saye tak tau nak tulis ape kot memandangkan saye bukan penulis yang terer.tulis puisi saye sukelaaa.hahahapp mengada2 betol gaye tulisan~

saye memang bukan dilahirkan untuk menulis.

2 3 minggu kebelakangan ini hati saye nakal amat Masyaallah. suke memperkotak katikkan hidup saya. sebab die saye selalu rase tak sedap hati.tak taulah kenape.saye dah habis kol orang ramai dan keluarga terchentak di kampung laman bertanyakan kesihatan mereka tapi semuanya agak normal.

sebenarnya nak cakap tak sedap hati tak jugak sebab ianya bukanlah satu perasaan negetip.ianya lebih kepade perasaan bercampur baur! saye rase perasan saye sekarang terlalu aman sampai rase kosong plak. takde rase ape2 jadi mungkin sb tu saye rase ganjil.peliknye.

tadi dengar lagu semalam yang hangat dari kumpulan rok Wings.ade line mel nyanyi macam ni

"semalam....itu semalam...hari ini aku hidup dalam dunia yang aman" bestnye lagu ni.peberet saye nih.

ayat diatas agak menyentuh kalbun. saye rase agak betul lah sebab sekarang rase aman jek.masalah tak berat atau saye mmg purak-purak buat tak berat. tapi entahlah hati tetap main api dengan saye.

encik hati...behave!!!!!heppppp.

No comments: