Thursday, May 20, 2010

A night with Azman Warren


Ini name die Azman Warren. bagus die ni.pandai main gitar.

Tiap2 Rabu malam dekat Bangi Kopi Tiam dekat jalan sentul seorang abang rambut cool akan buat persembahan nyanyi hiburkan hati. tadi baru saya pergi tengok.memandangkan Bangi kopi tiam ni dekat dengan rumah saya jadi selalula saya pergi minum petang/malam kat sane. bagus tempat die nak lepak sambil borak kosong dan taram sedut rokok banyak2. selalu saya lepak sane dengan Ahmad Helmi tapi tak pernah lepak Rabu malam.tatau kenape. tapi tadi pergi jugak sebab ade live show pastu rase macam menarik pergi. jadi kami pergi.

kami datang encik Azman Warren ni dah start nyanyi.penuh jugakla kedai minum bukan mamak ni.lepas labuh punggung dan order minum maka mata pon tumpu pada beliau.


SEDAP SIOTTTT LIVE DIE.


saya seorang lelaki straight amat yang benci homosexuality tapi sepanjang dengar encik Azman Warren perform tadi bibir saya tak terkawal plak nak senyum.saya jadi giggle2 plak jakun dengar beliau menyanyi. dengan song list yang sangat hebak tambah plak suara propesonal encik Azman Warren, saya amat teruja sampai tak selesa dengan diri sendiri yang rase macam perempuan yang turn on bile dengar laki bersuara. bapak hebat sampai macam tu sekali saya suke. cisss.hebat. dahla bole request lagu kat beliau. betol hebat die tau semua lagu?

setelah berbincang series dengan Ahmad Helmi terus kami setuju nak lepak situ tiap2 Rabu malam. aktiviti yang saye sangat looking forward lepas ni.hoh!gile semangat~




Nope.die bukan Azman Warren. tp mungkin die berminat jadi Azman Warren?


No comments: