Thursday, May 14, 2009

Definasi gadis manis yang seksi

Hai! post kali ni saya mahu ceritakan secara poin mengenai gadis manis yang saya anggap seksi dari sudut fisikal dan peribadi beliau. jadi silakan.

Definasi gadis manis seksi dari sudut pandangan seorang AzhariSirat adalah seperti berikut;

1) seorang gadis manis yang memakai baju kurung kain cotton dengan bunga-bunga kecil
2) seorang gadis yang memakai cermin mata trendy dan punya sepasang mata yang juga manis.
3) Gadis tinggi dari saya (ini mudah kerana saya seorang yang pendek. tahniah)
4) memakai tudung tapi masih punya rambut yang cantik mengikut potongan bersetail.
5) rambut pendek ala katie holmes atau punya curl yang asli dan mengerbang!
6) meminati dan mengkagumi keindahan alam dan segala yang cantik mengenainya.
7)sukakan seni (teater dan puisi terutamanya)
8) sukakan ketawa dan punya senyum cantik.
9)owh yea..manja!
10) keluar ke tempat dimana orang berebut pakai baju konon-konon trendi tapi beliau selambe pakai baju kurung atau jubah (baju kurung kain cotton adalah terbaik)
11) bersifat moden dan tradisional pada masa yang sama.
12) tahu apa yang beliau mahu dan tak malu untuk memulakan langkah pertama.
13) multi lingual.
14) super romantik terutamanya ketika berasmara@bermukah.ahaha~

yaaaa..itulah definasi gadis manis yang seksi dari sudut pandangan saya seorang AzhariSirat. saya tak pedulik samada pemakaian beliau nampak cleavage atau botot. itu terlalu mudah nak dapat. saya tak pedulik gadis itu super hot atas sebab baju yang dipakainya atau peha yang nampak.itu sedap sahaja tapi tak seksi!seksi adalah seperti apa yang terdapat dalam senarai diatas.HOH!!!!

4 comments:

Ahmad Helmi Shaharuddin said...

perkataan bermukah itu berbunyi biadap hahahaha

her royal highness said...

terima kasih zarie. ko mmg sweet. hahahah..

tp betul. bermukah mcm x sesuai ye.

Stay Sane Mama said...

cm ade kat je semua ciri tu.kecuali puisi tu.tq kerana membuat org seperti saya rasa dihargai.:)

ep said...

Ahmad Helmi : hahaha agak biadap la seksi!

Dianne : aku memang sweet! pilihan perkataan adalah hak aku.tak boleh bantah.hoh!

Haroh : Saya tidak kenal awak tapi kalau awak ada semua ciri tersebut memang tahniahlah!awak memang seksi!

owh..untuk list ni lelaki yang rasa punya ciri2 seperti yang disebutkan akan secara otomatik ter disqualified yaa!