Friday, October 31, 2008

welcome back...a bit late tho.

chief dan en key datang umah kami minggu lepas.sangat menarik! dah lame nak lepak ngan dieorang. sarip patut datang tapi si Boss tu tetibe sangat busy plak ngan projek rumah die langsung tak datang.karutla sarip tu!

plan asal nak gi karok tapi atas sebab2 tertentu tak jadik lagi. so instead, kami gi lihat pesta bola merdeka final yang malaysia kalah tu. dah la malaysia kalah pastu suara aku ngan singkong pon kalah.kami ilang suara dan suara aku pon jadi seksi according to some quarters. then gi tengok movie cite Max payne (ikut kate abang wayang Max Payney) yang bodo tu. karut!!!

then bile chief balik rase sedeh gakla sebab lambat lagi baru boleh jumpe. owhhh btw awin juga ade yea tapi die lepak ngan geng2 die yang lain and kurang cool macam kami..hahahaha.

jadi post ini ialah tribute untuk Chief dan Awin. ikhlas dari kami yang di rumah, libur dan the Kimaks.

ade banyak mende aku nak cakap sebab dah simpan seminggu tapi malas plak nak tulis bebanyak sebab agak busy skarang. jadi biar aku tulis dalam poin jek yek.

1) aku dah ushar masters programme kat UM. kompom amek kat sane. harge RM 4500 lebey kurang. in take julai. insyaallah.

2) Aku nak beli lap top Vaio sebab terpengaruh ngan pembelian lap top oleh amad helmi. hoh!

3) aku rindu zaman berteater. walaupun ade orang tak bersetuju dengan pencapaian teater kami even dari dalam skalipon, aku tetap bangga nak mampos dengan team aku. professional bukan bermaksud takde crisis yea. kalo ko dah keje ko fahamla. nak jage hati sume orang adalah karut

4) hari ini besday dianne yang ke 24. happy besday dianne..janganla amek tv oi!!!!

5) ader rumor mengatakan Ash gwaka nak jadi orang ke 6 masuk ke umah kami. agak hebat...hmmmm

6) said bakal dapat persona die minggu depan. aku jadi rombongan mengambil tapi minggu ni die g pakistan sebab gempa bumi. bilala aku nak pakai kete plak and bile la aku nak pg pakistan gak.

7)owh yea aku dapat offer mengajar kat jakarta. tapi still contemplating nak pg ke tak

8) aku beli mp3 pertama aku n name die ialah is my.... name btol tak bagi lagi.

9) kat blog emi ader video klip libur. sila lihat reramai.

10) smalam anak wan slamat lahir. hebat! nik punye teruja sampai cakap "weh wan dah lahirkan anak Farid" hahahahaha..bile la mase aku dapat anak.hehehehe(gatal)

itulah countdown untuk minggu lepas. rase banyak lagi nak tulis tapi simpan untuk esok2lah.

owhh yes...aku tersenyum:)

No comments: