Tuesday, April 14, 2009

mimpi Faiza.

Aku ade seorang gadis mase tingkatan lima dulu-dulu.Nama die Faiza. Binti ape aku dah lupa tapi name die Faizahla.Die freelance model kat Singapore tapi still sekolah bawah aku setahun.memang cantikla die.jumpe dulu mase same-same berteater kat sekolah.

Dulu tiap-tiap minggu kot kuar dating or lepak rumah cikgu saini(cikgu teater saye) bermalam kat situ.gile punye cinta beruk mase tuh.ahahaha.

jodoh tak panjang sebab lepas masuk UIA terus break up.alasan die agak kelaka sebab the same cikgu yang halang die ngan aku.cikgu saini cakap ngan Faizah lagi baik putus sebab takut aku menghalang cite-cite die nak jadi model.ahahaha..sebab aku masuk uia mase tuh.ahahah???

tu mase sekolahla.then lost contact sampaila malam semalam aku mimpi die datang.tak ingat buat ape sebab bukan mimpi basahpun tapi macam-macam kot kiteorang cerita.

itu jeklah.saje nak cerita.

bangun tido aku pikir...masyaallah lame gile aku lost contact ngan die tetibe tercontact balik dalam bentuk mimpi.still cantik plak tuh.ahaha.menarik jugak mimpi orang yang lame kite tak dengar berite.terus terpikir die ade mimpi pasal aku tak???macam tak jek.

alahai~

1 comment:

shahrin yusof said...

salam...

cikgu saini tu yg gempal2 ek???cikgu saini arifin???betul ke?