Wednesday, April 22, 2009

saya seorang player???

Bila dah besar macam ni dan duduk jauh dari keluarga. tiap kali dapat berbual dengan abah mama terasa sangat hati ni tenang macam angin subuh. segala yang runsing dan jawapan yang nak dicari terbang macam tu jek.damai dada:)

setiap kata dari mama tersusun dan setiap nasihat dan jawapan yang diberikan lembut cacahkan pada hati.~aku yang jarang-jarang matangpon jadi dewasa buat sementara waktu.

beberapa hari lepas ada seorang kenalan gadis yang bagitau yang beberapa kenalan beliau ada memberikan amaran supaya jangan mendekatkan diri dengan aku.dieorang cakap aku terlalu bahaya dan perlulah berjaga-jaga kerana aku ni seorang player@playboy.PLAYBOY tuh!!!!
dituduhnya aku terlalu suka permainkan hati gadis-gadis dan kerje aku hanya bertukar pasangan.HEBAT!!!!siap kate aku pernah mengorat perempuan lain depan cintahati sendiri lagi mase dolu2 tanpa rasa bersalah.sebagai tokok tambah katenye aku pernah mengorat adik angkat mereka sekali dan punya mulut manis yang sangat merbahaya.wuhahaha~

aku tak tolaklah dengan fakta yang aku kadang-kadang memang rapat dengan beberapa gadis.keluar atau bermesej-mesej tipon juga tapi tak tau plak yang tu bole diambil kire sebagai ciri-ciri Playboy?

yeaa aku suke kacau gadis tapi setau akulah bile2 mase aku keluar dengan gadis-gadis tuh takpernah aku cakap aku nak jadik boyfriend dieorang.infact aku siap ngaku lagi aku takut komitmen dan tak sedia langsung nak kawin. siap ngaku lagi aku takut nak kawen.selalu keluar sebab nak bersosial jek pun.dating-dating bodo orang kate.Aku bukan jenis yang suke kumpul awek.aku tak percaya kat poligami tau!!!mane datangnye cerita macam tuh?

kalau aku playboyla kan takkanla aku bole tahan sampai dengan Tini dulu 4 tahun?takkanla aku bole bagi komitmen dengan Anis walaupun die mase tuh kat IReland.

aku keluar dengan gadis-gadis bile aku tengah single.so bile aku single suke ati akulah nak keluar dengan sape2. bukan aku keluar pastu kapel then tinggalkan jek.Aku tak pernah mintak break lagi tau seumur hidup aku. dalam relationship selalunye aku yang terfakap.bukan aku yang fakap dieorang???

aku tak salahkan mereka yang kate aku macam tuh.mereka tak kenal aku.kawan-kawan rapat lebih kenal aku ni sapa.orangnya agak gatal tapi rasanya taklah sampai tahap playboy kot.aku takpernah main kayu banyak-banyak sejak aku tinggalkan sekolah menengah dulu. tanye Tini mase dengan die dulu pernah ke aku pergi kat pompuan lain belakang die???cettt!

tak adil sebenarnye aku rasa bile aku kene tuduh macam tuh.aku tanye ahmad helmi pun die tak setuju aku kene tuduh macam tuh.die kenal aku kot.tak baikla sebab macam tuh ade plak gadis yang takut nak dekat ngan aku.memangla sekarang aku takut ya amat dengan vokabulari bernama komitmen tuh tapi katelah aku dah bersedia ataupun nak mula berkomitmen, kan sakit tuh nak jelaskan pada gadis.

patutnye aku takla beberapa kesah dengan tuduhan tuh.pikir-pikir balik mungkin patut bangga dapat gelaran macam tuh tapi sebenarnye sakit ati gak beberapa hari nih.aku playboy?serieeeesssla wehh korang???

haiiihhh~

11 comments:

Tini Rahim said...

saya mahu megesahkan bahawa encik zarie bukan la seorang playboy.

beliau seorang yg sangat komited dlm relationship. beliau juga sangat menghormati kaum perempuan.

tak baik la woi menuduh beliau seorang player.

ok sekian testmoni saya. saya ingin berhenti di sini sebelum dituduh cuba mempromote diri encik zarie.

ep said...

owhhh hahahaha terima kasih terhadap testimoni anda.

seee...cilakak punye penuduh!!!

terima kasuttt.

Bambi Starlight said...

Zarie? Playboy? Macam..hmm...wrong person aje...

Tapi cannot be denied that Zarie suka adik-adik manis...then again, which guy doesn't? But playboy? DEFINITELY NOT kot..hehehee...

Ahmad Helmi Shaharuddin said...

aku tamau komen pasal playboy. tapi mau komen pasal angin subuh. setau saye zarie tidak pernah mengalami angin subuh. mungkin beliau cube adaptasi perasaan itu dari cerita saya yang slalu merasa angin subuh hahahaha

Tini Rahim said...

ape kejadah angin subuh?

ffincher said...

dude i still like your platform shoes.

Ahmad Helmi Shaharuddin said...

"..mama terasa sangat hati ni tenang macam angin subuh."

tu dia angin subuh kelihatan haha

Bambi Starlight said...

Hahahaa..saje aje Emi...itu satu sindiran yang sangat terang-menerang...hehee...

ep said...

Fie = yeaa I loiiike gadis manis tp saye bukan playboykan???terima kasih diberikan pada anda.

Ahmad emi = angin subuh tuh penyakit kentut ke angin ahmar?aku tulis sb perasaan angin mase subuh tu kan damai.hahaha innocentnye aku.

Teyha = yeaaahhh!!platform tu mmg kacakkan???ahaha nanti aku tunjukkan kat ko banyak2 kali.amek gambar tau.

mokhtie said...

saye disini bkan utk memberi komen tp utk menjawap komen.yg bising tu bkn aku la gile .akak 2 yg same ofis ngan aku..aku ni seorg yg komited ..suruh ajar bdk serenti pon no hal tau.

ffincher said...

dude, mesti weyh!