Friday, July 31, 2009

gileeeeee sedap badan die (pandang cermin)

saya mempunyai badan seksi yang taf...hahaha macam sial.

okeh series sket.

saya mempunyai badan yang buff. orang ramai cakap badan saya tebal.xull kenalan masa kat Yuyaiyea dulu cakap badan saya berupa 300++ muka surat manakala Taro pernah meluahkan rasa kagumnya dengan bertanya adakah saya di sengat tebuan?kedua-dua mereka orang celake. sebenarnya saya tidak gomok.saya enggan mengaku saya gomok.ahahaha.sigh~

saya dilahirkan dengan dada yang bidang tau.kaum lelaki kat umah saya mmg suke workout.dulu kat yuyaiyea dulu ada satu period saye suke pergi gym dan angkat besi.agak menjadi gak kot tapi lepas tu mid life crisis bermula langsung saya malas.after effect nye ialah saya transformed jadi gomok!tebal nak mampos. ni sedang berusaha untuk mencantikkan badan balik.saye akan tebal tapi kalau boleh tebal yang tafla bukan tebal buku kamus shakespeare.sikit jek lagi.tengoklaaa!@

walopun saye tebal, kadar homoglobin saye dan antibiotik saya juga tebal.saya jarang sakit.demam pun susah. memang hebat rasanya.saya hidup dengan sihat.mungkin sebab saya suke minum susu hl yang harge die tuh rm4 lebey.kuat!

tapi sekarang saye rase tak best. badan dah start sakit-sakit dan sekejap-sekejap bersin hingus + air liur meluncur keluar.nafas jadi berat dan panas manakala penghisapan rokok mentol saye jadi tak sedap.tekak sakit macam minum air milo es yang penuh dengan kaca.

saye rase nak demam kot lepas nih.

jadi itulah kelebihan cerita saye untuk kali ni.sangat buang masa memandangkan saye tengah takde keje.nak ngadu ngan ibu bapa jauh.nanti dieorang panik.nak ngadu ngan kawan bukan dieorang bole buat ape2 memandangkan semua tamau kelihatan seperti lelaki homoseksual. nak ngadu ngan gadis mane nak carik. gadis manis memang keco.tamau jadi teman sakit saye plak time macam ni.

nak demam~

No comments: