Tuesday, February 03, 2009

Bercanda di hujung minggu..laporan dari gaza city

balik dari Johor rupanya hidup kembali hektik(revolusi diksi) kerana;

1) seorang kenalan gadis yang sangat lame tak berhubung dengan selambe mesej aku tanye duit gaji dah kuar ke blom sebab die nak pinjam duit.okaaaayy.bukanla aku kedekut tapi terase mesej tu agak kurang ajar sebab out of nowhere+tak tanye kabar ape tetibe selambe nak pinjam duit. ade terlalu gakla fikiran yang adekah muka aku ni macam muka en Syed Bukhari yang dermawan itu???

2)seorang student ingin memerangkap aku dengan ingin membawa aku jumpa ibu nya yang sakit dengan harapan aku setuju untuk jadi teman hidup die di depan ibunya.katanya semua adik beradik die bawak pendamping tetapi die tak mau kecewakan ibu nya langsung suruh aku jadi instant bf die.huyoooo!gilaaa kalo aku nak.tetibe mak die suruh kawen tak ke mangkat aku. dengan sopan aku tolak. owh yeaa..student itu jugak ada macam stalk aku yeaaa...untuk pengatahuanla.

3) ahmad helmi apparently seorang yang cute dan cool according to some quarters.hahaha..ape perasaan ko time gadis aku cakap aku sexay itu juga lah perasaan aku bile dengar perkabaran itu yeaa ahmad!

4) nenek nik sakit kembali akibat ade complication selepas pembedahan. mari same2 doakan kesejahteraan beliau yea kawan2. (see nik, aku dah tak cakap lepas when it comes to relatives)hohoho

5) tak jadik pg konsert m.nasir sb takde teman.nik tamo pg sebab tiket mahal.huuuuu...encik anis boleh balik malaysia jap tak teman saye:)

6) student tadi punye mak meninggal dunia (please refer no 2)

agaknye tu jek ahh kot.

jadi dalam cuba menangani isu-isu tersebut aktiviti ini telah berjalan.mereka adalah;

1) pg jusco wangsa maju beli satu lagi baju ala-ala rock star aku (yeaa saye sedang gila rock star)

2) makan kat Wira tapi terpotong selera makan akibat seorang jejaka bodoh yang cuba berakting lebeh macho dengan melumurkan setan minyak wangi ke tubuhnya semata2 nak berdating dengan gadisnya. end up nasi goreng usa aku pon dah same bau minyak wangi pasar malam die.bodoh!!!

3) pergi tasik titiwangsa menyambut hari wilayah walaupun tujuan asal nak sewe sampan dan berdayung ketengah tasik untuk merokok. objektif tak kesampaian sebab servis tidak disediakan.

4) makan cakueytiow kat Mali setelah sekian lame tak ke tempat tersebut (singkong akibat terlalu fokus memandang gadis mali langsung tak sedar yang die orderkan aku nes o ais limau walaupun dah 3 kali gadis tersebut ulang dan cube kompomkan order beliau yang pelik tersebut)

5)pergi danau sb emi nak shopping baju indi die (hahahaha) dan end up kami juga beli casing rokok ala2 orang kaya. owh yeaa emi, aku tunggu cuban cigar yeaa.

6) liverpool 2 chelsea 0.hahahaha..tak dulik sebab man u juga MENANG!

7) lepak mamak pukul 3 pagi sebab lapar.

8) pergi uia makan kat econs cafe atas perlawaan ahmad yang jelas punya agenda lain. aku agak benci tempat tersebut sebenarnya.hehehe

9) cube hantar borang masters tapi gagal sebab takde letter of recommendation dari lecturer. tp takpe sb Quayum nak buat recommendation.yeay!!!

10) berjalan kaki dari hs ke convest hill untuk merokok dan menghayati susur2 kehidupan lampau di UIA.MasyaAllah rindu sangat dengan kehidupan UIA. sangat rindu....

11) sampai convest hill baru sedar takde lighter.hahaha.tp diselamatkan oleh seorang sakip the hanyut boy yang sanggup bangun dari tido untuk bergembire bersama.

12) pulang dengan berjalan kaki ke hs dengan perasaan yang sangat berpelangi.

sekian.itulah laporan aktiviti saye di hujung cuti ini.

3 comments:

Ahmad Helmi Shaharuddin said...

weh jaga2 tentang kecoolan aku tuh~~ takut siot ko mention2 kat blog ni haha.

p/s atuk nik ke nenek die yg sakit?

AKK-KAY said...

agak ar... kata atok dia ? :P
but d most catchy nye story yg naek kat mate ni was d student tu nye crite sbnr2nye benar...
cikgu nyesal tak? :S

z@yi3Ld said...

weh zack..ni link to blog aku..yg ari tu da kena kidnap..huhu

http://h4lfofm3.blogspot.com/