Friday, February 27, 2009

Bermain gitar

hahahaha..setelah lama tak belajar main gitar dan atas sokongan encik sarip dan singkong serta tunjuk ajar yang diberikan aku pon belajar balik main gitar.ahahahaha!!!!

kepada encik anis yang terchentak siapkan diri anda kerana lepas ni kita bole jamming same2!!weeehey.

sebelum ni saye pandai main satu lagu jek iaitu lagu yang saye sendiri gelarkan "bruce springsteen' yang di ambil sempena artis barat lagenda itu dan secara khasnya malam ni nampaknya saye akan berjaya masukkan lagi 2 lagu ke dalam playlist saye iaitu lagu Linger dan when you're gone. kedua-dua lagu ini dicipta oleh The Cranberries. mereka ini merupakan one of my all time favourite band dan kedua-dua lagu ini merupakan lagu yang sangat saya suke*hnssssss kembangnya idung*

Linger merupakan lagu terbaik pernah saya dengar dari segala sudut.baik susunan lagu mahupun liriknya yang sangat lovely dia juga membuatkan saya jatuh cinta ngan cerita "click" lakonan Adam Sandler dan Cate Beckinsale yang teramat hot itu(terutamanya ketika dia pakai costume Pocahontas. lagu When you're gone merupakan satu lagu yang amat sweet pula.saya sangat suka.

ahahahaha..takleh tulis banyak-banyak sebab saya mahu praktis lagi.

weweeeeiittttt...

No comments: