Tuesday, April 01, 2008

kereta dan angan

aku sayang life aku dan buat masa sekarang life aku bole dikatakan agak menarikla. tapi bile nak cakap life mesti la kite akan banyak fokus kat segala yang agak tak best atau tak sempurna kan.macam aku ni, kebelakangan ni aku rasa nak sangat ada kereta.

life aku banyak habis kat tepat kerja dan rumah.maksudnya pergi kerja, balik kerja, tido, pergi kerja..blalallala...kadang2 boring gakla sebab rasa life aku ni makin kurang plak gembirenye. jadi aku nak sangat ada kereta sebab aku nak buat banyak benda dan pergi banyak tempat. sekarang naik motor so disebabkan motor plak takde lesen maknenye takla bole merayap.aku bukan mat rempitpon. kalau nak kuarpun kene mengharapkan orang.selalu NIk la ajak tapi Nik selalunya suka lepak ngan member bank die or member pompuan Masquerade. maknenye takla aku nak terlibat sangat. tapi takpelar sebab die ade kete and suke ati dia la nak pegi mana pun.

aku nak ader keter bukan sebab nak enjoy sangat pun tapi sebab nak buat benda yang aku suke. kire macam enjoy gakla tapi still, ape salahnya pun selagi tak ilang pedoman. bukan g clubbingpon (unless pg Jazz club tu kire macam clubbingla). aku nak gak lepak2 ngan member UIA ujung minggu dan paling penting nak lari dari routine kerjela. huh! selamat aku tengah suke kerje aku. kalo tak kakula gue.

motor aku ader utang dua tahun lagi and since aku takkan pakai kete selagi motor tak abeh bayar nampaknye lamer lagila nak rase tu semua. takpela, probably mase lagi dua tahun aku dah lagi stable and kawan2 pun dah stable so lagila seronok nak lepak. lagipun memang aku dah janji ngan diri dua tiga tahun pertama ni cume nak belajar jek. nak struggle susah2 so bile lepas tu harapnye foundation tu dah kukuhla. kate nak amek masters lagikan.

jadinye nak pakai kereta tu tetaplah angan2. at least buat mase ni kan. lagi tiga tahun Insyaallah lah jadi lagi baik.aku mmg optimistik so takla risau. rezeki tu ader kat mana2.

No comments: