Thursday, April 03, 2008

Rabu, 3 hb April 08

lately banyak gak aku dapat job offer dari private sectors. smalam HSBC Putrajaya call panggil interview. aper ntah jawatan die tapi rasenye kalo dapat gaji probably 2k and above kot. ari tu Indah Water and Kolej Risda called tapi aku dah rejekla. kalo ikut gaji mmgla aku dah patut pergi jek HSbc tapi aku suke la keje kat Restu Foundation nie.mama pun suke so berkat tu tinggila sket. bak kate duit tu bole cari tapi berkat mak ayah tu kadang2 susah nak dapat. walaupun aku tau parents aku takkan larang aku keje ape tapi aku nampakla sangat dieorg suke sangat aku kerje kat sini. lagipon so far orang2 kat sini okay ngan aku.makan pon free jadi makin gomokla aku. hahaha takkan ader budak libur yang mampu rampas takhta Persatuan Pemuda Boroi Cover aku.

dah dua ari Putri demam.teruk btol die demam plak. risau gak kalo denggi ke ape ke. nak pergi sane (pantai dalam) jauh so tengokla 2 3 hari nanti. kalo teruk sangat aku redah jek kot. selambe. hehehehe walaupun life ni patut penuh dengan doubtful and knowing me as a person that has fully embraced that sort of fact tapi kadang2 annoying gak. banyak sangat doubt sampai ilang terus ke 'spontaneous' an aku. what the heck! takpela ape2 pon aku musti kene stick ngan plan aku. experience is gold bebeh! lagi pun jalan tu kan panjang lagi.

Putri Adania, get well soon k!

Malaysian Politics have truly change since the 12th election fiasco ended. sampaila ari ni BN or to be exact Umno dah macam mak kucing ilang anak. tak abih2 mengiau (Menyalak kot?). dari satu ke satu hari tak abeh2 berita hangat pasal org suruh Pak Lah berundur tapi it seems like that ol bugger wont step down. pikir logikla, mane ader senang2 org kat atas sane nak lepas power senag2 macam tu jek. kalo die betul2 jujur mmgla dah lame die turun tapi ni tak mau turun sebab banyak kaut harta rakyatla ni. die takut turun sebab;

1) Takut terbongkar rahsia2 jahat die
2) Takut ilang kontrak
3) krono tak bagi sebab takut ilang kontrak
4) tak puas ati lagi tak dapat kaut lagi banyak duit
5) isikan tempat kosong _________

orang gila politik memang jijik

No comments: