Friday, May 02, 2008

when you're gone

lagu dalam hati, otak, mulut aku sekarang ialah When you're Gone from the Cranberries. dah 2 3 minggu lagu same ni ganggu gugat aku. kat office ni lagu theraphy aku and nooooo...the song is not for someone in particular and I am not in love what so ever. saje layan pemberian Tuhan:)

got a surprise visit via phone sms from someone I adore much last night. topic tentang cantiknya KLIA di waktu malam buta timbul and God, I missed KLIA so much.

Dulu rajin sangat lepak sane tengah malam bute sambil layan angin malam KLIA dan berbual sampai pagi. tengok kapal terbang naik turun and pandang mate sesame sendiri selama beberapa jam tanpa henti. yeppp...sangat rindu suasana itu.

selain KLIA dulu antara tempat rajin lepak ialah di tepi gaung belakang Rebutia di Gombak. kat sane kita setara ngan puncak pokok-pokok besar yang dah beratus tahun hidup dan membesar. best sangat lepak sane. took a couple of pics but tak tau mane simpan.cehhh..one day surely datang balik. kat situ banyak berok yang aku selalu samakan ngan Tini or atleast one of her family member..ops bukan samekan ngan family dia cume samekan dia sebahagian dari family berok tu..hehehe. kadang-kadang ader gak encik-encik berbasikal sambil memakai spandex turun naik tempat tu so dapatla bertegur sapa.mereka agak baik dan peramah jugak. selain tu kena berhati-hati sebab banyak lori besar bawak macam polong tak ingat anak-anak kecil mereka di rumah. apepun dia punya view is world class bebeh.

info terbaru dari encik Sarip Libur ialah di situ ade balai Polis tinggal yang berhantu. tak berapa nampak sebab dia dalam utan sket. hantu dipercayai berbentuk beruang...hantu Beruang??? agak lucu dan spesis baru..pasti menarik.

memori sume tu agak kuat dalam otak aku.tak mau buang pon sebenarnye sebab aku suke:) janji aku pada hati ialah, suatu hari mesti aku balik ke sane...

No comments: