Thursday, December 11, 2008

Life as ep

sekarang hidup agak kosong jek rasa. tak taula aku yang silap atau memang aku masuk dalam satu tahap yang mana memang aku kene rasa dan masa tu adalah sekarang.hidup agak restless sekarang dan terasa sangat macam kitaran hidup tu berhenti macam tu jek.

kadang-kadang life yang ada sekarang ni sangat plain sampai ketawa ke senyum yang ada pun macam tak ikhlas jek. salah satu therapy terbaik aku cuma kerje jek. selamat aku suka kerja aku so bile pergi mengajar tu agak happy jugakla tp bile abes kerje terus rase kosong balik.

balik rumah best jek sb housemate sume lucu jek. kadang-kadang rajin jek masak same2 tapi itulah hati ni rase kosong jek. bile dah macam ni rokok pon laju gak berjalan kuar masuk ulu hati nih. ikut hati dulu memang menyampah tiap kali bakar rokok sejuk nih tapi dalam keadaan cam ni rasa membantu lah.kind of a theraphy jugakla tengok asap tu kuar berkepul-kepul.

aku agak mengakulah aku sunyi. rase mmg nak cari awek ke ape ke tapi cam haram jek. salah aku kot.ramai jek aku bole on tapi itulah memilih gile babi plak. bile dah rapat jek aku tetibe buat bodo biar mende camtu jek. kadang-kadang mengharap awek tu yang ngorat and takpon ngorat rajin2 then bile dapat kuar date skali dua terus malas dah. yang paling teruk ngorat2 then dapat nombor talipon terus buat bodo dah.macam tamat camtu jek. menyampah gak ngan diri tapi itulah yang aku buat.hahaha:(

ade gak beberapa kali aku rase give up jek. soal diri sendiri kenape aku tak happy sekarang ni. tanye kenape aku tak deserve jadi happy. kadang-kadang aku tanye aku ni jahat sangat ke?

bari-baru ni ramai membe aku kawin and bakal kawin.terus terang cakap aku rase pressure jek.aku bukanla nak kawen awal sangat pon.yeala..aku dah janji nak bagi family kat diri dulu a chance of better life then nak sambung study sume and in fact aku mmg takde niatpon nak kawen awal tp bile tgk membe kawen kaco gak jiwa tuh.tgk dieorg happy bagai kan so aku pon nakla rase macam tu gak.

aku paham sume tu datang gak nanti bile mase sampai tp aku ni cite sekarang?mende yg aku rase skarang.now???malas dah nak tunggu esok.

it's not me to behave like this seriously but then when this thing come along takkan nak tipu diri sendiri kan. aku selalu jek positif and do stuffs yang aku rase bagus utk aku.even if aku tau aku ade flaws aku selalu cherished those flaws sb aku tau those things yang buat aku ni seorang masnusia.so instead of bragging pasal strenghts aku suke ingat diri aku pasal flaws tu sume and then turn those things to something positive. tapi perasaan ni btol2 kacau segale mende yang aku percaya ade kat aku selama ni.it's like I cannot help from blaming my own flaws and all.dammit.

I can't remember at all bile aku last senyum and ketawa yang btol2 ikhlas and bermakna.i mean senyum yang boleh bawak sampai dua tiga hari. in fact aku dah start rase macam nak give up carik sume tuh. yang aku nak cume taknak hilang diri sendiri jek.so aku tak tau nak cakap camne but sekarang ni Tuhan jek tau macam mane hebat nye aku berperang dengan diri aku sekarang ni. macam nak kalah pon ade gak. bukan kalah cume nak kalah jek.

org lelaki ni supposedly will have mid life crisis when we turn to 40 tapi takut gak kalo aku mude2 dah dapat crisis nih. dahla aku selalu rase aku matang cepat.heeeee....takutnye.

I think this is the first time i really open things up about me.it's hard but at least I want to show that behind this wacky, nutty,insensitive and stupid insignificant boy lies a human being and I do have feelings like most people out there. I understand we all have our own problems in life and i do understand what im dealing with right now.

I just don't know how to deal with it.PERIOD.

No comments: