Saturday, January 03, 2009

waktu lapang saya.

"If you do a good job for others, you heal yourself at the same time, because a dose of joy is a spiritual cure. It transcends all barriers."

Waktu : 12.43 am ( waktu standard tak tido harian aku)

Situasi : Rokok di tangan

Yaea..ari tuh perancangan nak berhenti merokok gagal sama sekali. but then again aku tak penah cakap nak berenti merokok:p

i know it's kind of lame tapi aku tetap rase merokok ni is a kind of therapy selain poetry. so sebagai seorang yang memahami konsep life is beautiful, aku mengganggap rokok itu indah.hahaha.cubalah korang.rokok best wooo..(intentionally trying to defy amaran kerajaan dan langsung nak jadik agent of negative influence)

Ayat kat atas dalam bahasa inggeris tuh takde kene mengena dengan post kali ni. cuma itu kata2 yang Prof Quayyum bagi kat aku. agak memberangsangkan sebab aku punya maal hijrah's resolution juga ingin menjadikan diri kawan-kawan happy, jadi kire ayat tuh ayat rangsangan nafsu gakla.

owh yeaa..sebenarnya takde idea nak tulis ape2 tapi macam nak tulis gak je. bukannya takde mende menarik jadik sekarang ni.cuma malas nak cerita. nantilah kot.

cukupla tu. babai.

No comments: